Jak prodat nemovitost 11. díl – Nástroje, které snadno přitáhnou zájemce

Jak prodat nemovitost 11. díl - Nástroje, které snadno přitáhnou zájemce

Jak prodat nemovitost 11. díl – Nástroje, které snadno přitáhnou zájemce   Lokální marketing Dobrým podpůrným nástrojem jsou ty aktivity, které děláte přímo v okolí domu, v dané čtvrti nebo vesnici. Nejpoužívanější jsou tyto: Letáky do schránek Ideální řešení například pro panelové domy, kde žije spousta lidí. Můžete tím vyvolat poptávku třeba u nájemníků, kteří by chtěli bydlet…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 10. díl – Jak vytvořit úspěšný reality inzerát

Jak prodat nemovitost 10. díl - Jak vytvořit úspěšný realitní inzerát

Jak prodat nemovitost 10. díl – Jak vytvořit úspěšný realitní inzerát   Inzertní portály Inzerci na internetu můžeme rozdělit na dvě základní skupiny, placené a zdarma. Většina placených má velký dosah a sledovanost, ale to není pravidlem. Umožní vám lepší prezentaci, vkládání více fotografií a videa, lepší orientaci a příjemné prostředí pro editaci. Neplacených serverů je…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 9. díl – Využijte sílu internetu, realitních webů i sociálních sítí

Jak prodat nemovitost 9. díl - Využijte sílu internetu, realitních webů i sociálních sítí

Jak prodat nemovitost 9. díl – Využijte sílu internetu, realitních webů i sociálních sítí   Webové stránky V dnešní době hledají zájemci nemovitosti převážně na internetu. Pomoct jim můžete tím, že na vaši nabídku „náhodou narazí“ pomocí vyhledávače Google, Seznam nebo Bing. Pokud rozumíte alespoň základům SEO a programování, můžete pro ně připravit webovou stránku, na které…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 8. díl – Co všechno získáte díky prostému půdorysu

Jak prodat nemovitost 8. díl - Co všechno získáte díky prostému půdorysu

Jak prodat nemovitost 8. díl – Co všechno získáte díky prostému půdorysu   Půdorysy V kvalitní prezentaci nesmějí chybět půdorysy. Ty mohou vyzvednout přednosti vašeho domu a jeho dispozice. Zlepšením celkového dojmu se zvedá šance prodat dům v kratším čase za nejvyšší možnou cenu. Mnoho lidí chodí na prohlídky, aby zjistili dispozici domu. V dnešní době není…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 7. díl – Malé kouzlo pro 7x vyšší zájem (videoprohlídky)

Jak prodat nemovitost 7. díl - Malé kouzlo pro 7x vyšší zájem (videoprohlídky)ociálních sítích.

Jak prodat nemovitost 7. díl – Malé kouzlo pro 7x vyšší zájem (videoprohlídky)   Videa V dnešní době jsou videa mnohonásobně více zobrazovaná než obrázky či prostý text. Videa jsou na obrovském vzestupu a i obsah sociálních sítí se tomu přizpůsobuje. Pokud jsou odkazy s videi 7x více zobrazované, proč toho nevyužít také u nemovitostí? Po optimalizaci videa…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 6. díl – Jde to bez profesionálního fotografa?

Jak prodat nemovitost 6. díl - Jde to bez profesionálního fotografa?

Jak prodat nemovitost 6. díl – Jde to bez profesionálního fotografa?   Fotografie Kvalita snímků Ze zkušenosti vím, že lidé nejvíce dají na první dojem. Kvalitními fotografiemi ho můžete výrazně zvýšit. Zájemci se nejdříve dívají na titulní snímek, a pokud je zaujme, shlédnou další.  Teprve pak se dostanou k textu. Pokud jsme zanechali dobrý dojem, lidé…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 5. díl – Připravujeme dokumentaci k prodeji

Jak prodat nemovitost 5. díl - Připravujeme dokumentaci k prodeji

Jak prodat nemovitost 5. díl – Připravujeme dokumentaci k prodeji   Vyúčtování Připravte si poslední roční vyúčtování od dodavatelů energií, měsíční náklady na chod domu a bytu, vystavené nové zálohy na aktuální rok od společenství vlastníků jednotek včetně podrobného výpisu rozepsaného do poslední kolonky (kolik se platí za správu, úklid, do fondu oprav, společná elektřina, …). …

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 4. díl – Proč potřebujete energetický štítek (PENB) a kde ho vzít?

Jak prodat nemovitost 4. díl - Proč potřebujete energetický štítek (PENB) a kde ho vzít?

Jak prodat nemovitost 4. díl – Proč potřebujete energetický štítek (PENB) a kde ho vzít?   Podklady k prodeji PENB Průkaz energetické náročnosti budovy, tzv. energetický štítek, je dokument určující energetickou hospodárnost vašeho domu. Čím menší číslo, tím lepší hodnocení. Ze štítků lze například poznat, jak moc protopíte, kde máte největší tepelné úniky, popřípadě může sloužit jako…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 3. díl – Nezapomeňte zkontrolovat list vlastnictví z katastru

Jak prodat nemovitost 3. díl - Nezapomeňte zkontrolovat list vlastnictví z katastru

Jak prodat nemovitost 3. díl – Nezapomeňte zkontrolovat list vlastnictví z katastru   Právní stav Kontrola listu vlastnictví – LV Před samotným prodejem se nejdříve podívejte na list vlastnictví. Získáte ho na katastru nemovitostí, poště nebo dnes už i online na webu (tím nemyslím náhled, ale kompletní výpis). Překontrolujte všechny oddíly, jestli náhodou nedošlo k nějaké změně,…

Čtěte více ›

Jak prodat nemovitost 2. díl – Zvyšte cenu nemovitosti díky Home stagingu

Jak prodat nemovitost 2. díl - Zvyšte cenu nemovitosti díky Home stagingu

Jak prodat nemovitost 2. díl – Zvyšte cenu nemovitosti díky Home stagingu   Příprava před prodejem Když prodáváte auto, tak ho nejprve vysajete, umyjete a naleštíte. První dojem musí být přece perfektní. U prodeje nemovitosti to platí dvojnásob. A protože prodej je o stovkách malých krůčků, kde u každého potřebujete sbírat plusové body, nepodceňujte jeho přípravu….

Čtěte více ›